ورق گالوانیزه پیشرنگ

ورق رنگ شده چیست؟

این  فرآیند رنگ آمیزی ورق های نورد شده در معرض نورد سرد یا گرم و گالوانیزه شدن با رنگ های شیمیایی است. فرآیند رنگ آمیزی ورق فلزی بر روی مواد گالوانیزه انجام می شود.

مدل های ورق فلزی رنگ شده

به اشکال مختلف مانند  رول، ورق، ذوزنقه، راه راه، برجسته، غلتکی و نواری تولید می شوند. به این فرم ها مدل های ورق رنگ شده نیز می گویند.

مزایای استفاده از ورق فلزی رنگ شده

در برابر شرایط آب و هوایی در فضای باز بسیار مقاوم است. به همین دلیل است که در صنعت ساختمان و بخش با کالاهای مصرفی بادوام ترجیح داده می شود.
در برابر ضربه مقاوم است. گزینه های رنگی متفاوتی دارد. رنگ ها دائمی هستند در برابر نور خورشید، رطوبت و اثرات باد مقاوم است. ظاهری تزئینی را فراهم می کند. به همین دلیل در پوشش سقف و نما ترجیح داده می شوند. به عبارت دیگر، هم بادوام است و هم تزئینی قابلیت بازیافت دارد. بنابراین محصولی سازگار با محیط زیست است. آنها مطابق با استانداردهای کیفیت ملی و بین المللی تولید می شوند. به همین دلیل کاملا قابل اعتماد هستند.
آنها را می توان به راحتی پردازش کرد. بنابراین این امکان را برای مشتری فراهم می کند تا محصول مورد نظر خود را انتخاب کند. فضای بسیار کمی را در سایت های ساختمانی و مناطق انبار اشغال می کند. نگهداری و نگهداری آن بسیار آسان و مقرون به صرفه است. با هزینه کم تولید می شوند. آنها امکان مونتاژ سریع را فراهم می کنند.

فرآیند رنگرزی چگونه انجام می شود؟

قبل از شروع فرآیند رنگ آمیزی، سطح ورق رول تمیز می شود. پس از فرآیند تمیز کردن، فرآیند خشک کردن آغاز می شود.
حمامی که در آن فرآیند تمیز کردن سطح انجام می شود در دمای 60 درجه نگهداری می شود. با عبور رول از این استخر، دما تا 80 درجه افزایش می یابد. جریان مداوم آب و دمای حمام باعث می شود که سطح غلتک در حال حرکت در حمام تمیز شود.
فرآیند خشک کردن ورق رول در اتاق های ویژه با دمای 120-140 درجه انجام می شود. در این اتاق ها مواد ورق تحت فشار بخار 5 یا 6 بار قرار می گیرند.
پس از اتمام فرآیند خشک کردن، فرآیند رنگرزی آغاز می شود.
اتاق های خاصی برای فرآیند نقاشی وجود دارد. در این اتاق ها رنگ آمیزی به روش اسپری انجام می شود. در صورت تمایل می توان یک یا هر دو سطح را رنگ کرد.
رنگ هایی با خاصیت استاتیکی به سطح فلز می چسبند و یکپارچه می شوند. ابتدا فرآیند رنگ آمیزی پرایمر انجام می شود. سپس یک لایه و در نهایت لایه دوم رنگ زده می شود. بنابراین، فرآیند نقاشی به پایان می رسد.
پس از مراحل رنگ آمیزی، ورق رنگ شده را می گذاریم تا خشک شود.

خواص ورق فلزی رنگ شده چیست؟

رول رنگ شده در برابر شرایط خارجی مقاوم است. دارای گزینه های رنگ دائمی است. آنها را می توان به صورت ورق ذوزنقه ای رنگ شده یا فقط ورق نورد تولید کرد.
ضخامت ورق می تواند بین 0.30 تا 1 میلی متر متغیر باشد. حداکثر تا عرض 1500 میلی متر تولید می شوند. برخی از محصولات PPGI دارای پوشش روی هستند. ضخامت پوشش محصولات تولید شده با روکش روی بین 100 تا 350 گرم متغیر است.
حداقل وزن پشته ورق رنگ شده 500 کیلوگرم و حداکثر 25 هزار کیلوگرم است.
(تولید در رنگ دلخواه قابل ارائه می باشد)

در چه مناطقی استفاده می شود؟

بیشتر در صنعت ساختمان استفاده می شود. به غیر از صنعت ساختمان، در زمینه های زیر نیز کاربرد دارد:
1) کالاهای مصرفی بادوام
2)تولید کالاهای سفید
3) صنعت الکترونیک
4)سیستم های گرمایشی
5)سیستم های روشنایی و برق
6)تابلوهای تبلیغاتی
7)کشاورزی و دامپروری.

چگونه ورق گالوانیزه را قبل از رنگ آمیزی آماده می کنید؟

ورق گالوانیزه پیش رنگ کاربرد گسترده ای در صنایع مختلف دارد از جمله: مانند ساخت و ساز، لوازم خانگی، کشاورزی و … از فولاد گالوانیزه به عنوان بستر استفاده می شود و پس از عملیات پیش تصفیه با لایه های پوششی رنگ آمیزی می شود. این فرآیند باعث می شود آن را مقاوم تر در برابر خوردگی، بادوام و ظاهری زیباتر کند. فولاد معمولا از فرآیند رنگ آمیزی سیم پیچ استفاده می کند. با این حال، از قبل آماده سازی فلز گالوانیزه برای رنگ آمیزی نیز بسیار مهم است.

کیفیت ما :

هدف ما همیشه ارائه بهترین خدمات به مشتریان است. در این مرحله ما محصولات مورد نظر آنها را با آخرین ابزارهای تکنولوژیکی و مطابق با آخرین تکنولوژی تولید می کنیم. در این مرحله، شرکت ما اهمیت زیادی برای رضایت مشتری قائل است. در عین حال شرکت ما به زمان تحویل محصولات اهمیت زیادی می دهد. در این زمینه کار خود را با دقت انجام می دهد.
شرکت ما که آگاه است محصولات باکیفیت از مواد اولیه مرغوب تولید می شود، پاسخگوی نیازهای مناطق مختلف کشورمان است. تمامی محصولات تولید شده تحت گارانتی شرکت ما می باشد. پس از گذراندن مراحل کیفی کارخانه ما، محصولاتی که از مرحله تجزیه و تحلیل عبور می کنند به مشتریان تحویل داده می شوند.
شرکت ما در مورد کیفیت بسیار حساس است. به همین دلیل در بین شرکت‌های برتر در زمینه‌های مختلف در این بخش قرار دارد. بخش های اصلی که در آن خدمات با کیفیت ارائه می کنیم، خودرو، کالاهای سفید و ماشین آلات هستند. محصولات ما با اصل خطای صفر تولید می شوند. شما مطمئناً در مکان مناسبی برای محصولات با کیفیت با قیمت های مقرون به صرفه هستید.